keresés

2014. december 9., kedd

A Digitally Imported megújulása.


A Digitally Imported egyike a legnagyobb zenei stream-szolgáltatóknak: bár igaz, hogy elektronikus zenére vannak specializálódva, ám ezt 80 csatornán, stílusokra lebontva teszik, úgyhogy a pattogós ütemek rajongói mind megtalálhatják a számításukat.

Az amerikai cég körülbelül egy hónapja nyilatkoztak a terveikről – ők a jövőben az első olyan elektronikus zenével foglalkozó platformmá szeretnének válni, amely „integrálja a rádió, a zenehallgatás és az elektronikus kereskedelem jellemzőit”.



Emiatt a Digitally Imported szépen lassan elkezd átalakulni egy Pandora/Spotify/iTunes keverékké. Lehetőség van a Pandorához hasonlóan a megszokott passzív rádióhallgatáshoz – a szolgáltatásnak van egy fizetős, prémium része is, ahol mások által vezetett, s ingyenes szolgáltatáshoz képest több csatornát és jobb hangminőséget kapnak, s eltűnnek a reklámok.
Emellett hallgathatunk saját magunk által kiválasztott számokat – és persze dalokat és lemezeket vásárolhatunk az iTunes-hoz hasonlóan.

A váltáshoz egy új web és mobilalkalmazást is kiad, amely a következő funkciókat tartalmazza:

Rádió:
  • - Folyamatos audio-szolgáltatás zavartalanul.
  • - Exkluzív tartalmakhoz kapcsolódó előrejelzések.
  • - Személyre szabható csatornák, ahol az hallgatók kérhetnek zenéket.
  • - Exkluzív hozzáférés a „DI Journeys”-hez, amit különböző DJ-k tartanak a világon.
Ha katalógusukból választunk hallgatni valót:
  • - A dalokat megállíthatjuk, átléptethetjük.
  • - A dalok, show-k, előadók, kiadók és csatornák között kereshetünk.
  • - A korábban lefutott show-kat és tartalmakat meghallgathatjuk.
  • - Lejátszási listákat hozhatunk létre, melyeket meg is oszthatunk másokkal.

Azt, hogy a dalok hogyan lesznek elérhetőek, a Digitally Imported csapata fogja eldönteni. A megújult szolgáltatás körülbelül 300.000 dallal fog indulni, de 2015 végére megnövekedhet fél millióra is.

A platform maga csak az Egyesült Államokban és Hollandiában lesz elérhető kezdetben, de később más országokban is megjelenhetnek. Mindkét országban a nem előfizetők hozzáférhetnek az ingyenes rádiószolgáltatásokhoz, ahol nem ússzák majd meg a reklámokat, de az USA-ban a zenei katalógust is szabadon hallgathatják. A reklámok eltüntetésének az ára hét dollár/hónap, vagy hetven dollár/év.

A hollandoknál a zenei katalógushoz való hozzáférés a prémium előfizetés része lesz, de ahogy növekedni fognak a reklámokból származó bevételek, valószínűleg a többi, nem előfizető tag is hozzáférhet a szolgáltatáshoz.

Forrás: [1] [2]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése