keresés

2014. október 11., szombat

Reklámfilmekkel a konkurencia ellen

Tavasszal indult a Microsoft Laptop hunter című reklámkampánya. A kisfilmekbe előre beválogatták a szereplőket, hogy minden korosztályhoz szóljanak. Céljuk egyszerű.
 "Egy windowsos laptop a legolcsóbb megoldás."

Nem vagyok király!
Az első részben Lauren a fiatal lány keres magának laptopot. 1000 dollár alatt szeretne notebookot venni, ami technikailag is megfelel. A Mac-et azért utasítja el, mert elmondása szerint: "Nem vagyok elég király hozzá."


"Szexi" Apple gép, mégsem kell!
A második epizód főszereplője Giampaolo, aki legfeljebb 1500 dollárt hajlandó kiadni egy erős laptopra. Neki tetszenek az Apple gépek, mert "szexik", de neki az elsődleges a jó hardver. Végül egy HP notebookkal tér haza.


"Csini", de kicsi!
A legutóbbi részben anya és fia keresnek maguknak gépet. Jackson (a kisfiú) egy gyors laptopot szeretne. A büdzsé 1500 dollár. A Mac szerintük csinos, de kicsi. Végül itt is egy windowsos gép kerül a kosárba.


Érdemes lejáratni a konkurenciát?
A kampány egyértelműen az Apple termékeinek árát támadja, ami be is jött, hisz az olcsóbb windowsos pc-k kelendőbbek lettek. A megtámadott cég fel is kérte a Microsoftot, hogy szüntesse be a reklámfilmeket, de ő csak így válaszolt: "Műsoron tartjuk őket, és menni fognak, és menni fognak, és menni fognak". Egyre mélyül a harc a két konkurencia között. Vajon a végén ki marad alul?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése