keresés

2013. december 2., hétfő

Facebook és a magyar adatok


Az AvaliCom kommunikáció ügynökség 2013- as kérdőíves kutatása szerint a magyarok nagy része meglenne Facebook nélkül, mégis a közösségi oldal 4,7 millió felhasználó 90 százaléka szinte napi szinten, többségük naponta sűrűbb időközönként is megnézi az oldalt. 

A megkérdezettek alapján a magyarok 45 százaléka egyre több időt tölt el a közösségi oldalon. 64 százaléka nő a 18 és 60 –as korosztályon belül. Kiderült , hogy a munkahelyeknek csak a 8 százaléka tett bármilyen lépést is a Facebook korlátozására. A felmérésben résztvevőknek csupán csak az 5 százalékának volt valamilyen problémája az oldal aktivítása miatt a munkahelyén. 

A megkérdezettek 88 százaléka naponta, akár többször fellép a Facebookra, s 40 százalékuk átlagosan egy óránál több időt is eltölt az említett oldalon. A résztvevőknek csupán csak a 8 százalékát idegesíti az oldal , és 15 százaléka már nem tudna a Facebook nélkül élni. Bár… 55 százalék úgy érzi, hogy el tudná képzelni az életet az oldal nélkül és meglepő…de csak 3,6 százalék vallotta magát függőnek. 

Lakosságunk 64 százalékát nem izgatja, nem zavarja a felbukkanó hirdetések, a többiek szerint viszont kifejezetten sok van. A Like- láz viszont tovább él kis hazánkban is, a felhasználók 34 százaléka ötvennél is több oldalt kedvelt már .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése